FOOD IN A BOX / identitet


Navnet, Food in a box. Så simpelt kan det siges på en lækker måde og med masser af foodappeal. Det ligger godt i munden – præcis som produktet. Det svinger på en upbeat-agtig måde – samtidig med, at det er helt nede på jorden. Vi gør det ikke til mere end det er, nemlig Food in a box.


Logo, Vores fødevarer skal være i orden. Gerne danske, økologiske og i hvert fald friske. Derfor skal vores logo også emme af foodappeal. Den sprøde, grønne farve symboliserer de friske råvarer, det naturlige og det rene. Mens den dybe mørkebrune farve sender associationerne hen mod 80 % mørk luksus chokolade, og den nærende, fynske muld, hvor mange af råvarerne kommer fra. Kokkehuen er garanti for den gode kvalitet. Den hjemmerørte dressing og de gode bøffer, der er lidt bedre end dem, man kan købe i supermarkedet.


Pay off, Food in a box er velsmagende mad – leveret lige til døren. Det eneste man som kunde skal gøre, er at gå ind på nettet og bestille sin mad. Og dét vil vi gerne kommunikere ud med pay off’et ”@ your door”. Snabel-a’et fortæller noget om, at Food in a box er internetbaseret, mens selve pay off’et siger, at maden bliver leveret lige til døren.

På sigt kan vi også gå ind og lege mere aktivt med pay off’et. F.eks. som et kampagneelement, hvor mailadressen er foodinabox@yourdoor.dk



































FOOD IN A BOX / web

Lav din egen hjemmeside med mono.net